Aktualności

Zgłoszenia serwisowe – dedykowany portal dla Klientów

01.07.2015

Dla zapewnienia wysokiego poziomu wsparcia technicznego dla Klientów SMOK GPS został uruchomiony portal zgłoszeń serwisowych.

Portal ułatwia bieżącą obsługę zgłoszeń serwisowych dotyczących funkcjonowania aplikacji i urządzeń.

Wszystkie zgłoszenia natychmiast trafiają do naszego działu pomocy technicznej. Użytkownik poprzez portal może sprawdzić stan realizacji wprowadzonego zgłoszenia.

W celu otrzymania danych dostępowych (loginu i hasła) należy wypełnić formularz rejestracyjny, dostępny pod poniższym linkiem:

www.serwis.smok.net.pl/rejestracja/

Jednocześnie informujemy, że dotychczasowe sposoby przyjmowania zgłoszeń (email, formularz kontaktowy na stronie) zostały wyłączone w dniu 1 lipca 2015 roku.

W sprawie zgłoszeń przesłanych do dnia 1 lipca 2015 roku, na serwisowy adres e-mailowy, prosimy kontaktować się z wyznaczoną osobą według zasad wcześniej obowiązujących.